دهستان شهیدآباد

دهستان شهیدآباد

وبلاگ شورای اسلامی و دهیاری دهستان شهیدآباد
دهستان شهیدآباد

دهستان شهیدآباد

وبلاگ شورای اسلامی و دهیاری دهستان شهیدآباد

انا لله و انا الیه راجعون

عزیزانی که در سال 94 به رحمت ایزدی پیوسته اند.


در گذشت  مرحوم حاج مسیح الله قدیری فرزند مشهدی قدیر را به تمامی بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان صبر مسئلت می نمائیم.


درگذشت مرحومه مغفوره بانو زهرا مرادخانی  همسر کربلایی ابوالقاسم مرادخانی را به تمامی بازماندگان آن مرحومه تسلیت گفته و برای آن مرحومه از درگاه ایزد متعال آمرزش و برای بازماندگان آن مرحومه صبر  مسئلت می نمائیم.


درگذشت مرحومه مغفوره بانو ماه جبین مصطفایی  همسر حبیب الله وردی را به تمامی بازماندگان آن مرحومه تسلیت گفته و برای آن مرحومه از درگاه ایزد متعال آمرزش و برای بازماندگان آن مرحومه صبر  مسئلت می نمائیم.


عزیزانی که در سال 93 به رحمت ایزدی پیوسته اند.


درگذشت مرحومه مغفوره بانو نازآفرین رحیمی  را به تمامی بازماندگان آن مرحومه تسلیت گفته و برای آن مرحومه از درگاه ایزد متعال آمرزش و برای بازماندگان آن مرحومه صبر  مسئلت می نمائیم.
در گذشت  مرحوم کربلایی یوسف مرادخانی فرزند خدمت را به تمامی بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان صبر مسئلت می نمائیم.
در گذشت  مرحومه زهرا ایرانی همسر گرامی کربلایی مسیح الله ایرانی را به تمامی بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان صبر مسئلت می نمائیم.
در گذشت  مرحومه زهرا ملائی فرزند محرم ملائی را به تمامی بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان صبر مسئلت می نمائیم.
در گذشت  مرحوم اکبر شیخ محمدی فرزند غفارعلی شیخ محمدی را به تمامی بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان صبر مسئلت می نمائیم.

در گذشت  مرحومه معصومه مرادخانی همسر حاج حسن رضا محمدی را به تمامی بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان صبر مسئلت می نمائیم.


در گذشت مرحوم مغفورحاج محمد مرادخانی فرزند مرحوم کربلائی مردعلی مرادخانی را به تمامی باز ماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنیم.


در گذشت ناگهانی مرحوم علیرضا معصومی فرزند سیفعلی را به تمامی بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان صبر مسئلت می نمائیم.

درگذشت بانو رقیه رمضانی همسر مرحوم حاج محمدقلی حداد را به بازماندگان آن مرحومه تسلیت می گوییم.


درگذشت بانو فاطمه سلطانی همسر کربلایی عشقعلی میرزایی را به بازماندگان آن مرحومه تسلیت می گوییم.


درگذشت مرحوم مغفور آقای محمد مرادخانی فرزند کربلایی ابوالقاسم مرادخانی را به بازماندگان آن مرحوم تسلیت می گوییم.


درگذشت مرحومه مغفوره بانو ((فاطمه قدیانلو)) و مرحوم مغفور ((حسینعلی مرادخانی)) را به بازماندگان محترمشان تسلیت می گوییم و از درگاه خدای متعال برای این دو بزرگوار طلب آمرزش می نماییم.



با نهایت تاسف و تاثر مطلع شدیم که بانو سیده حلیمه هاشمی، از سادات محترمه شهیدآباد به دیار باقی شتافته اند. برای ایشان علو درجات و بازماندگانشان صبری جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.



در سال 92 هم این عزیزان از شهیدآباد به دیار باقی شتافته اند.

کربلایی غلام میرزائی (محله قلعه) - حاج محمد علی زمانی ( معروف به پاسدار محمد ) - اکبر میرزائی - جوان ناکام محمد مرادخانی (فرزند ابراهیم ) - حاج محمدابراهیم مرادخانی (قصاب)- علی ملک محمدی نوه پسری حیدر ملک محمدی -محمد علی زمانی و دخترش ( ساکن شهریار ) - رخشنده میرزائی (همسر کربلائی تقی شیخ محمدی)- حبیب الله وردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد